maandag 31 december 2012

de laatste van 2012

het is alweer de laatste dag van 2012. Een jaar waarin veel gebeurd is, verdrietige dingen maar ook leuke dingen. Ik ga geen overzicht maken van het afgelopen jaar, maar wil de laatste dingen van dit jaar met jullie delen.
Welkom aan nieuwe volgers, ik hoop dat je het leuk vindt hier.
Allereerst maakte ik voor de kerst allemaal kerst(b)engeltjes van vilt:
 
 
 
Voor mijn vriendin E. breide ik 4 miniatuurkerstballen in haar kersthuisje:
 
Het blijft leuk werk die kerstballen van de Noorse mannen.
 
En de laatste 2 weken heb ik mij gestort op een adventssjaal van haar
Inmiddels ben ik bij patroon 16 en de sjaal is nu ca. 90 cm. Nog 8 te gaan tot dag 24.
 
Er zitten 24 verschillende patroontjes is, de één wat leuker als de andere. Vooral die waarbij je steken moet laten vallen en zo "ladders" krijgt vind ik leuk.
 
Verder ben ik weer aan het patchworken, maar daar is nog niet veel om te laten zien. Dat komt een volgende keer wel weer.
 
Dit was het weer voor deze keer, bedankt voor het lezen en ik wens jullie een
 
GEZELLIG EN CREATIEF 2013 TOE!
 
Groetjes, Ria
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten