vrijdag 18 januari 2013

update

 
Welkom aan nieuwe volgers!
 
Vandaag een update van Dear Jane; daar ben ik deze week weer mee verder gegaan.
Omdat er geen bee meer is, heb ik me voorgenomen om in ieder geval het blok van de
week proberen te maken en evt. de driehoek van de week voor de rand.
Deze week is C2 aande beurt, die is bijna af, alleen nog appliceren, kijk maar:
 
 
over dit blok zit nog "freezer" papier, dus de kleur zie je niet goed.
 
De driehoek van de week is BR 8 en bestaat uit 33 stukjes:
 
 
 
Maar ik ben ook aan het haken:
 
Dit zijn de petit fours van Grietje Karwietje,
alleen stukken kleiner natuurlijk. Voor patronen: klik op de afbeelding in
de rechterbalk.
 
En ik ben een col aan het haken, die zal wel af zijn als het weer warmer is, hihi:
 
 
Deze techniek opent weer veel perspectief, want ik wist niet dat je
ook kabels kunt maken in het haakwerk!
 
Dank je wel voor het lezen, en tot de volgende keer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten