vrijdag 3 januari 2014

 
 
Groot en klein
 
 
 
 
Allereerst wil ik de lezers van mijn blog de beste wensen voor 2014 wensen, en
ik hoop voor je dat dromen uit mogen komen in dit nieuwe jaar.
 
Ik zag dat het al heeeeel lang geleden was dat ik een blogje plaatste.
Nu toch weer een berichtje, met de laatste affo van 2013:
 
 
De grote Grolsche wanten zijn (eindelijk) klaar.
Niet in de oorspronkelijke kleuren maar in beige met paars.
Ter vergelijking ook nog even de kleine wantjes erbij, die zijn wel in de originele kleuren.
 
Wat is er zo al gebeurd in de laatste maanden?
Vooral veel miniatuurwerk voor de beurs in de Elzas.
De kraam zag er zo uit:
 
 
 
Het was een gezellige beurs en de uitnodiging voor
2014 is ook al weer binnen. Het thema is dan de Elzas.
Legio mogelijkheden dus, er zitten al heel wat ideeën
in mijn hoofd, nu nog naar mijn handen en aan het werk.
 
Verder heb ik voor het blad Poppenhuizen en Miniaturen
een Sinterklaas ontworpen en gehaakt:
 
Deze Sint is 15 cm groot (of klein) en is
helemaal mijn eigen ontwerp.
 
 
Dit was het wel weer even voor nu, bedankt voor het lezen
en tot een volgende keer,
 
Groetjes Ria
 
 

 

3 opmerkingen:

  1. Ria ook jij een gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar!
    Ria wat een prachtige stand had je in de Elzas....en wat een mooie dingen heb je gemaakt. Sinterklaas had ik al eerder bewonderd in de P en M. Ik ben zeer nieuwsgierig wat voor beurs dat is in de Elzas...een handwerkbeurs of miniatuurbeurs.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een handwerkbeurs. Je kunt meer info vinden op de website (is in het Frans): http://www.maison-rurale.fr/fr/festival-2013/presentation-du-festival13.html.Erg leuk met veel geïnteresseerden voor handwerken en ook voor mijn miniatuur handwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor deinformatie...ik ga dit weekend even kijken op die site!
      Groetjes en fijn weekend,
      Helma

      Verwijderen